Min blogg handler om alt av stort og smått rundt meg, og mine skattkammer i hverdagen.





tirsdag 11. mai 2010

SOL SOL KOM TIL MEG !


Etter snø og kulde strekker vi oss etter og gleder oss over hvert lite glimt av solen nå. På tross av at den viser fram alt som burde gjøres av vasking, pussing og utearbeid, er den så etterlengtet som vel få andre ting kan bli.

Men hva med sola som hver og en av oss bærer rundt på hele tiden? Den godheten og omsorgen som bor i hjertet ditt!








Har du tenkt på at du kan bruke din egen sol for å lyse opp en grå dag for noen rundt deg i det siste?

Vi trenger hverken solfaktor eller oppholdsvær for å nyte varmen fra et medmenneske!
Faktisk kan det hende at vi ofte trenger denne formen for sol mye mer enn den som krever blå himmel.









La ikke alt stå og falle på været kjære du - plei din indre sol med gode tanker, og oppsøk andre som kan gi deg av sin indre solvarme!
.
Tenn et stearinlys og del en kopp te, og du vil føle deg god og varm uten å trenge ettersolingskrem ;)












1 kommentar:

Unknown sa...

Nok et hyggelig innlegg å lese hos deg...Kloke ord som jeg er så enig, så enig i...Jeg har selv gjennomgått et tungt år så langt, så jeg grafser grådig til meg av ny næring... Ha en fin, varmende, indre solrik dag! Klem til deg!