Min blogg handler om alt av stort og smått rundt meg, og mine skattkammer i hverdagen.





søndag 2. mai 2010

Så har også jeg laget blogg!

Det er koselig å lese blogger med mening, så nå vil jeg prøve og lage min egen!

Med våren kommer alltid ny livsglede, og jeg spretter rundt akkurat som tulipanene spretter opp i husveggen :)
slik blir de snart - dette er fra mai i fjor :)
Vår er en vidunderlig tid! Sammen med gress og blomster kryper naboer og venner fram fra sine vinterhuler. Sammen med solen stråler ungene som kan boltre seg uten alle lagene med bobletøy og tunge sko. Det er tid for å gi seg selv tid til å kikke rundt seg og observere all glede som dukker opp rundt oss, men som vi kanskje ikke ser i vår travle hverdag. Gi deg selv en pause til å se deg omkring, og nyt at vi igjen går vårens livlige oppvåkning i møte :)

Ingen kommentarer: