Min blogg handler om alt av stort og smått rundt meg, og mine skattkammer i hverdagen.





mandag 3. mai 2010

VÅRFESTER!

Med våren kommer behovet for pene kjoler.
Her på Hedemarken er det årstid for konfirmasjoner, og mange velger seg mai for bryllup. I tillegg til at finstasen skal fram på nasjonaldagen, kan vi damer få pynte oss riktig så ofte i tiden framover.
For alle som ikke skal i konfirmasjon eller bryllup akkurat i år, har jeg følgende forslag:
Inviter gode venner til en aldri så liten VÅRFEST!
Når alt kommer til alt synes folk flest at det er hyggelig å være sammen i lystig lag, og hovedagendaen trenger ikke å være gourmetmat og krevende forberedelser for vertinnen.
Nei, sett sosialt samvær øverst på menyen, og tillat deg selv å pynte deg for å kjenne på noe annet enn hverdagsfølelsen!
En ny vår er alltid noe å glede seg over ;-)
GOD FORNØYELSE!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei kjære venn :),
tenk at jeg er først ute med kommentar og som følger, jippiiiiii!
Hørte dere hadde det så koselig her om dagen, jeg skjønner at jeg må ta turen når det nå våres, ikke sant..?
God klem :)

nufse sa...

Så festlig at det ble DEG - kunne ikke ønsket meg noe bedre jeg :)
Ja besøket var herlig, og vi må absolutt ta noen turer både hit og innover du og jeg!
Våren er visst ikke helt til å stole på i år, men vi kan lage lys og varme innomhus vi:)
varm klem!

Unknown sa...

Lys og varme lager vi uansett, vet du... :)
Og romantikk, det er viktig, det. Jeg er nok mer romantisk enn min tilkommende, men han er ikke verst, altså. Han smiler bare når jeg krummelurer i overkant av hva en mann ville finne på... :D
Tips til flere lesere: Gå inn på siden Bloggedamer 40+. Ei bloggevenninne av meg driver den bloggen og der er det oppdateringer, mye kos å lese osv. Ligger på bloggrollen min :)
Tenk at vi kan småprate slik igjen, haugevis av år etter barneskolen... Koselig :)
Goood klem!